SRDCE pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách

Dnes slavíme Světový den sociální práce, který je věnován všem sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách. Patří vám všem velké uznání a respekt. Dovolte mi vám všem vyjádřit poděkování za práci, kterou každý den v sociálních službách odvádíte v domovech pro seniory, domovech se zvláštním režimem, v rané péči, v domovech pro osoby se zdravotním postižením, v osobní asistenci, v pečovatelské službě, v tísňové péči, v podpoře samostatného bydlení, v odlehčovacích službách, v centrech denních služeb, v průvodcovských a předčitatelských službách, v denních či týdenních stacionářích, v chráněném bydlení, ve sociálních službách poskytovaných ve zdravotnickém zařízení, v krizové pomoci, azylových domech, domech na půl cesty, kontaktních centrech, intervenčních centrech, nízkoprahových denních centrech, nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež, noclehárnách, službách následné péče, sociálně aktivizačních službách pro seniory či rodiny s dětmi, sociálně terapeutických dílnách, v terénních programech a sociální rehabilitaci, a všem pracovníkům v sociální oblasti na obcích či v kraji!

Sdílení je aktem lásky

Další podobné články

Jiří Jaroš pro Dobrý den s Kurýrem: V digitalizaci je Zlínský kraj lídrem

Jiří Jaroš pro Dobrý den s Kurýrem: V digitalizaci je Zlínský kraj lídrem

Zlínský kraj pořádně šlápl do digitalizace. Na spadnutí je nejen spuštění Portálu občana, ale také digitální technické mapy, která bude velkým pomocníkem obcím, podnikatelům i občanům. Jak prozradil krajský radní Jiří Jaroš, nejdál ze všech krajů je ten Zlínský také v rozvoji 5G sítí. „V budoucnu nebude muset být lékař u operace osobně, bude mít brýle pro virtuální realitu a nástroje ovládat na dálku. Roboti na bázi umělé inteligence mohou být také velmi užitečnými průvodci a pomocníky pro orientaci na velkých plochách, jako jsou letiště nebo nemocnice,“ představuje jednu z vizí Jaroš, který je zároveň rád také za to, že Zlínský kraj za poslední roky navýšil podporu sportu z někdejších 20 milionů na současných více jak 100 milionů korun ročně.